min herlige kveldsmat

Hei folkens! Jeg sa jo egentlig at jeg skulle bake noe, men det gjorde jeg da ikke .. Men jeg ble med pappa på butikken hvor vi kjøpte sånn bruchetta pizza ting til kvelds og..

Image and video hosting by TinyPic

.. JORDBÆR! Jeg elsker jordbær over alt i verden og når jeg så de på butikken måtte jeg bare kjøpe dem og lage..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
.. Jordbær og banan med sjokolade og litt strø på. Nam! Så jeg fikk da en herlig kvelds og er nå veldig mett. Dette er noe jeg anbefaler deg å lage også, siden det er så lett og godt og ikke sånn superusunt. Det er så enkelt at du rensker jordbær og kutter noen bananer i biter, smelter sjokolade (du kan gjøre det i mikroen eller ovnen, men jeg pleier å ta det i vannbad), dypper jordbærene og bananene, strør litt dryss på, setter det i kjøleskapet, venter litt og spiser den nydelige nammen (hah!). Enjoy

Søte ord
Postat av: Thea-Ellida

Hei :D

Nam!! :D

Det så godt ut da!!

Sindre som du skal konfirmeres med er 3 meningen min .. :)

Det var fint bilde av deg på sida der alle konfirmantene e tatt bilde av :)

2010-01-19 @ 21:52:22
Postat av: Adeline

Sv: Tack så mkt, kul att du tkr det! <3

2010-01-20 @ 08:51:58
URL: http://adelinez.blogg.se/
Postat av: Heddaaa

Naaaaaam<3 Me want. Hente meg neste gang du lager det;P

2010-01-20 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0