som sade att den norska inte kan blogga på svenska?

Jeg er så smart. Når blogg.no ikke virker i Qatar går jeg over til dritt sider som "ipublish" og "wordpress" som er vanskelig og teit når jeg hele tiden kunne gått på blogg.se. Applaus til meg! Idag - 5 måneder etter blogg.no sluttet å virke i Qatar - fant jeg ut at blogg.se virker. Jeg liker fra idag av svensker. Ellers må jeg jo selvfølgelig ha en svensk overskrift på min svenske blogg, men siden jeg ikke er svensk er google oversetter min nye bestevenn.

Anyway skal jeg nå begynne å blogge igjen her, men jeg kommer ikke til å blogge ti ganger til dagen til de som tror det. Ni ganger holder liksom. Neida, men jeg kommer til å blogge kanskje 1-2 ganger på en dag med outfit og mote og litt om livet mitt, vi får se.

hvem sa norsker ikke kan blogge på svensk?

Søte ord
Postat av: Nora

Bra du fant det ut da ( - :

2009-12-28 @ 17:10:52
URL: http://c4b.blogg.no
Postat av: thea

JA! :D endeli!

ekkje så dum du anita! :-)

søta!!

2009-12-28 @ 20:40:52
Postat av: thea

JA! :D endeli!

ekkje så dum du anita! :-)

søta!!

2009-12-28 @ 20:41:00
Postat av: Othea

Godt å ha deg tilbake anita!

2009-12-31 @ 16:54:38
URL: http://nottie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0