teite kamera

Jeg skulle videoblogge, jeg skulle det asså! Men kameraet mitt filmer i enn versjon ting som ikke kan åpnes i noen ting untatt sånn program som hørte til kamera. Teit. Derfor kommer det ikke videoblogg enda, sorry. Jeg skal prøve å få lagt noe, får se hva det blir.


På skolen idag hadde vi dansedag, som var fire timer med dans. Hiphop, cha cha cha, swing osv. Utenom det skjedde det ikke så mye så jeg får heller skrive mer senere.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Kamera mitt er teit, eller det er jo litt fett da, tar fine øyebilder. Hehe

Skjer hos deg da?

Søte ord
Postat av: Ane

ikke så mye egentlig:-) <3

2010-02-02 @ 15:33:58
URL: http://anenv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0