disse motebloggene leser jeg

livingdoll annelisebeck fashiontoast style rookie requiempouruncon nana in wonderland vivresavie fashion by linn the cherry blossom girl fashionlove style bubble ulrikke lunds life by ida mira jakobsen the skinny

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
(bilder fra fashiontoast og the cherry blossom girl)

Elsker å lese moteblogger for å inspirasjon og sånn. Det finnes så mange bra moteblogger i verden, og her er noen av mine favoritter. De jeg har hevet i bold er de jeg synes er allerbest, men de andre er også bra. Kos dere med de! Har du noen å anbefale meg? Btw. så skal jeg prøve og begynne å ta outfitbilder. Sounds good?

Søte ord
Postat av: Ane

leser bare Annelise Beck, hun har vært favoritten min siden hun åpnet bloggen <3

2010-01-06 @ 15:18:30
URL: http://anenv.blogg.no
Postat av: Anonym

fin blogg, keep up the good work :)

2010-01-06 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0