one tree hill nerding

Make a wish and place it in your heart... anything you want, everything you want.  Do you have it?  Good, now believe it can come true.  You never know where the next miracle is gonna come from, the next smile, the next wish come true.  But if you believe that it's right around the corner, and you open your heart and mind to the possibility of it, to the certainty of it... you just might get the thing you're wishing for.  The world is full of magic, you just have to believe in it.  So make your wish; do you have it?  Good.  Now believe in it... with all your heart.

Image and video hosting by TinyPic

Hei dere! Dette innlegget skulle jeg egentlig poste i fem tiden, men mens jeg holdt på å skrive ble jeg avbrutt av to herlige jenter og så kom det en til så da la jeg bloggen fra meg og ble med dem. Først gjorde vi ikke så mye spennende, så stakk to stk. slik at det bare ble meg og Hedda og vi gikk i hagen hennes og spilte stigespill. Hva sa du sa du? Oh yes, stigespill eier jo det da. Det er løye og vi hadde ingenting å gjøre såe.. ja

Anyway så kommer quoten oppe der fra one tree hill, siden jeg har sittet å grinet i tre dager nå pga. one tree hill sesong 5 må jeg jo nesten legge inn en herlig quote derfra. Jeg griner så lett for tiden. Egentlig var planen min no pc, men lekser, men når man ikke får ukeplan og tv'n ikke virker man jo finne på noe - derfor one tree hill!

Oh just great, der gikk internetten! Hvorfor er alle imot meg? Er innleggene mine dårlige? Jeg skal personlig gjemsøke alle i Qatalum som er ansvarlig for denne stygge internetten som ikke virker og stygge tv-boksen som ikke har en kanal som virker. You better be scared! Der virket internetten ja, endeliig

Seeya, back to one tree hill

Søte ord
Postat av: Ane

love the picture sweety ;*

2010-01-06 @ 18:54:39
URL: http://anenv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0