Gott Nytt år och allt det

Godt nyttår folkens! Nå har jeg komt meg hjem fra Dubai hvor det ikke ble så mye blogging. Tiden ble som oftest brukt på andre ting og når jeg endelig kom på pc'n gikk det i facebook. Ehe. I Dubai gjorde jeg veldig mye forskjellig som å shoppe, bo på ett herlig hotell, kjøre limmo, feire nyttårsaften uten raketter, shoppe litt til, spise søte muffins og bare kose meg. Innkjøp og bilder og slikt kommer imorgen, men akkurat nå vil jeg bare slappe av og sove godt.

Jeg må bare avslutte innlegget med enda ett godt nyttår, så får jeg komme med noen bedre innlegg imorgen. Kos dere

Image and video hosting by TinyPic

Søte ord
Postat av: Anonym

Godt nyttår søta :)<3

2010-01-03 @ 18:14:23
Postat av: inghild

Godt nyttår søta :)<3

2010-01-03 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0