Hjemme fra Dubai

Jeg kom hjem fra Dubai igår. Det ble ikke blogging på tre dager siden jeg fikk ikke nettet på hotellet til å virke. Når vi snakker om hotellet; det var sick! sick stort, sick fint og SICK SKUMMELT! Jeg, Hedda og Silje hadde vår egen trebadtosoveromettkjøkkenogstue leilighet med en lang gang. Det kunne se ut som det var hentet ut fra en skrekkfilm og døren der var sikkert det. Utenfra så døren helt fin ut, men utenfra så det ut som noen hadde brukt en øks eller noe for å komme seg ut. Scary. Og som de paranoide ungene vi er brukte vi kveldene på å skrike og være livredde. Heh

Ellers var shoppingen .. ikke som forventet. Ja, jeg fikk shoppet ganske mye, men jeg fikk også brukt mye penger for å si det sånn, så noe 70-90% så nå ikke jeg. Det gjorde vell egentlig ikke så mye da, siden jeg kom nå hjem med både 4 kjoler og en bukse og en skjorts og masse annet. Innkjøpsvideo kan komme imorgen, hvis dere vil ha det.

Jeg shoppet ikke bare klær og slikt, men Dubai har også mye godis! Jeg hadde verdens beste is to dager, og verdens søteste muffins en annen dag. Jeg kjøpte en slikkepinn på fredagen, men ødela den noen timer senere, så jeg kjøpte en ny igår. Muffinsen var vell favoritten og jeg har lyst på en nå, må bare lære meg og lage en først..

Jeg kunne lett vært i Dubai lenger, men jeg måtte jo hjem en gang så igår var det slutt. Igår tilbringte vi dagen på shopping og sånn og middagen ble mc.donalds på flyplassen. Elegant. Jeg var hjemme rundt ti tiden igår så da gikk jeg nesten rett i seng og sov noen timer før det ble skole.

Jeg har egentlig ikke så mye mer å skrive, og jeg må egentlig gjøre litt lekser før jeg reiser på dansen, så jeg avslutter innlegget med noen bilder;
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Hva har du gjort mens jeg var i Dubai da? Hva synes du om bildene?

Søte ord
Postat av: silje<3

vi var ganske redde ja!! dritt skummelt!! <33

2010-01-31 @ 14:09:39
Postat av: Anonym

Fin blogg du har:) JAAAAA vi har lyst på innkjøpsvideo for sure !:D

2010-01-31 @ 18:46:21
Postat av: Hedda

Haha, ja! I told you so, vi kom til og le av det nå--- Vi er nå noen kule pyser =)

2010-01-31 @ 19:30:54
Postat av: Ane

så søte <3333

2010-01-31 @ 19:55:11
URL: http://anenv.blogg.no
Postat av: Anonym

Muffinsen ser god ut! :D

2010-02-01 @ 19:25:25
URL: http://alltingomlouise.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du har en utrolig fin blogg! Og jeg digger den. Weeee. Usikker på om du skal fortsette på .no eller .se . Hmm. Uansett; stå på, du er mitt bloggforbilde!

2010-02-03 @ 20:14:34
URL: http://carolineejohannessen.blogg.no
Postat av: Caroline

OG FORRESTEN, kjempefine bilder!

2010-02-03 @ 20:16:27
URL: http://carolineejohannessen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0