i feel like dancing

Det var første time på hiphopen idag. Vi kom en halvtime forsent. Men som treneren sa var det normalt at folk kom for sent første gangen siden det er litt vanskelig å finne osv.

Alle untatt meg og Hedda hadde gått der minst ett semester før, noe som gjorde at alle de andre jentene kjente hverandre og treneren godt, men det var egentlig ikke noe problem for de var alle vennlige og de var lette å snakke med. Jeg elsket egentlig alt med dansen; folkene, treneren, miljøet, stedet og selvfølgelig selve dansen.

Dansen vi lærte idag var en dans mesteparten av de andre allerede hadde danset på ett show før, noe som betydde at de kunne den veldig godt. Men som jeg sa var alle vennlige og vi fikk lært oss den vi også. Det var egentlig ikke for vanskelig, nå må jeg bare begynne å øve og strekke.

Jeg har egentlig sagt dette veldig mange ganger før, men nå skal jeg faktisk gjøre det; Jeg skal "forbedre livet mitt". Jeg skal prøve å begynne å jogge og strekke hver dag og bli flink på dansen. Nå skal jeg spise, og så skal jeg øve på dansing resten av kvelden, vi snakkes imorgen.

Image and video hosting by TinyPic
Tok dessverre ikke noe bilde idag, så vi klarer oss med weheartit.com

Går du på dans?

Søte ord
Postat av: Anonym

Jeg gikk på dans i første, tredje, femte og syvende. Har utrolig lyst til å begynne igjen, men har ikke tid pga skole og en annen fritidsaktivitet :p



Skjønner godt hva du mener med "forbedring av livet". Jeg skal slutte med snop (ihvertfall i hverdager) og så skal jeg begynne å trene oftere. Har faktisk tro på at jeg klarer det! :-D

2010-01-17 @ 20:36:28
Postat av: Ane

ofc <3

2010-01-18 @ 14:57:48
URL: http://anenv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0