jentetur til Dubai takk

Idag gikk jeg på skolen selvom jeg ikke var helt 100% frisk, siden jeg var trossalt mye bedre. Onsdagen min inneholder dobbeltime norsk og så dobbeltime matte (på 60 min. hver!!) og så en time gym, så nei .. onsdag er ikke akkurat favorittdagen mine nei. Jeg gikk nå alikevel og satt i hele siste time og glodde på klassen som svømte. Koselig

Ellers tipper jeg dere alle vet at det snart er shoppingfestival i Dubai? Ikke? Vell det er ihvertfall det, og jeg og jentene har veldig lyst til å reise til Dubai da på jentetur. Friminuttene idag ble brukt på seing(?) på billetter og hotell, og vi fant ut at det var veldig billig! Så senere idag skal vi møtes med mødrene våres også og diskutere litt. Ønsk oss lykke til!

Hvis det blir Dubai-tur skal jeg;

Image and video hosting by TinyPic
Kjøpe masse fine/billige ringer på forever 21 - igjen

Image and video hosting by TinyPic
Gå ut seendes ut som en huleboer på håret - igjen

Image and video hosting by TinyPic
Få med meg hjem noen "souvenirer" (eller hva Hedda?) - igjen

Image and video hosting by TinyPic
Bli spist opp av denne fisken - igjen!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Spise denne muffinsen - igjen, nam!             //bilder fra Dubai rundt nyttår til de som lurte

Har du vært i Dubai før?


Søte ord
Postat av: Hedda-Huleboer n2

Nice nytt design (Y)! I like. Dubai <3

2010-01-20 @ 15:01:58
Postat av: Linda i FLORIDA

letet lenge etter bloggen din nå. ble stadig sendt til en ny adresse:P



hvorfor bor du i qtar?

2010-01-21 @ 06:24:45
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0