kreative meg

Hei folkens! Nå er jeg nydusjet og ren og blogger litt etter noen timer med one tree hill sesong 6. Jeg sov hos Vilde igår og fikk låne oth 6 av henne, herlig! Elsker one tree hill så dette var gøy, heh.

Jeg er alene hjemme og har egentlig ingenting å gjøre og tenkte å gjøre noe "kreativt", å lage noe eller noe.. men hva skal jeg lage/gjøre? Har du noen tips? Skulle virkelig ønske jeg kunne sydd, men det er bare det at jeg ikke har sysaker så da går ikke det, men hva annet "kreativt" kan jeg gjøre da?Image and video hosting by TinyPic

Søte ord
Postat av: Fast leser

Jeg har nettopp lært meg å sy med symaskin!! :-D



Heheheh.. Lærte det på skolen...

2010-01-23 @ 16:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0