Når skal du svare på spørsmålene fra spørsmålsrunden?

Nå, mens jeg sitter og syr.

Hva er det modell-kariere greiene?
Jeg tipper jeg "overreagerte" litt når jeg skrev "karriere" for det er ikke det enda. Kort sagt ble jeg tilfeldig plukket ut av en agent til å være med i en reklame, og hun agenten ville gjerne se mer av meg, derfor var jeg og tok bilder til portefolioen min på ett photoshoot på lille julaften og derfor øver jeg meg på å gå catwalk (noe som er mye vanskeligere enn det ser ut som!)

Hva er det beste med å bo i qatar?
Å treffe så mange fantastiske folk, opplevelsene og de awesome butikkene som er her (oh yes, vi snakker topshop, bershka, river island, quiz osv.)

Hva er det verste med å bo i qatar?
Og ikke være i Haugesund. Og være vekke fra venner og familie, og å gå glipp av ting.

Er det mange norske der?
Ja

Når skal du flytte tilbake til norge?
Til sommeren 2010, altså har jeg ett halvt år igjen

Hvorfor bor du der?
Pappa jobber her, enkelt og greit

Har du andre søsken?
Yes, to storesøstre som begge er over 20 og ikke bor her nede

Kan du svara på videoblogg?
Sorry, gjorde ikke det nå. Neste gang?
 
Glede du deg te me ska te qatar :-D? 
Jaaa! (4 av besteveninnene mine i Norge kommer på besøk til meg til konfirmasjonen og bursdagen min i påsken!)

Kim e bestevennene dine? (qatar/norge)
Norge: Silje, Sara, Silje, Rebecca og Camilla
Qatar: Hedda, Eirin, Marte og Silje

Rebecca e kul, sant? 
Rebecca er awesomepawesome

Hva er det beste med modell karrieren?
Hvis jeg får gå catwalk for store merker som Gucci og sånn kommer det til å bli det beste (kan skrive mer om det senere)

Hadde du drømt om dette ?
Njaa, jeg har aldri hatt sånn superstor drøm om å være modell elns., men det har jo ikke akkurat vært noe jeg absolutt ikke kunne tenke meg heller da.

Hvor lang er du?
Rundt 170

Kan du legge ut bilder som du tar når du er modell?
Har dessverre ikke fått noen bilder enda, men fant ett fra shooten på flickr:
Image and video hosting by TinyPic
Dette er da ikke det beste fra shooten, pluss at det er closeup og alt sånn, men det er alt jeg har nå.

Vist du kunne valgt, hadde du reist til norge da ?
Em.. siden det bare er et halvt år igjen tror jeg jeg hadde fullført det

Hva skal du bli når du blir voksen?
Årh. Hater det spørsmålet! Jeg vil bli noe innen mote eller skriving eller noe, men det er noe annet hva jeg kan bli.

Hva er favoritt antrekket ditt?
Wow, vanskelig. Har ingen aning, elsker mesteparten av klærne mine, så vanskelig å velge.

Favoritt butikk både i qatar og norge?
Norge: H&M, Bik bok, Gina tricot osv.
Qatar: H&M, Top Shop, Bershka osv.

Hvilken desginer liker du best? og hvilket merke?
På merke må jeg nok si at jeg alltid har vært en chanel jente og faller ganske lett for det, men på designer blir det litt vanskeligere. Jeg vet faktisk ikke

Hva er din/dine favorittsanger?
Akkurat nå Angels on the Moon av Thriving Ivory, men hvis du spørr meg om en måned sier jeg kanskje noe annet.

Favorittfilm?
Taken, hangover, uptown girl og titanic

Hva kunne du ikke levd uten?
Venner og musikk for det meste

Favoritt frukt?
Jordbær hvis du regner det som en frukt, og mango, ananas, norske epler og druer

Er du sunn?
For å si det sånn spiser jeg mye frukt, drikker mye vann og spiser mye sjokolade. Ehe, er jeg sunn?

Hvilket fag liker du best på skolen?
Engelsk og samfunsfag kanskje? Digg lærer hjelper litt

Favoritt tv serie?
One tree hill, gossip girl og the hills

Favoritt parfyme?
Escada moon sparkle - lett

Hva er den største forskjellen mellom qatar og norge utenom været?
Kulturen og folkene

Image and video hosting by TinyPic

Søte ord
Postat av: Ane

nydelig bilde av deg søta! ;*



Så morsomt å lese alt!

2010-01-05 @ 17:58:45
URL: http://anenv.blogg.no
Postat av: .........

noen du er forelsket i ??

2010-01-05 @ 18:09:03
Postat av: camilla

det bildet var fint : )

men jeg trodde man måtte være 1.75 for å gå catwalk for de store merkene ?? eller?:p

2010-01-05 @ 19:22:36
URL: http://ccamillaj.blogg.no
Postat av: camilla

det bildet var fint : )

men jeg trodde man måtte være 1.75 for å gå catwalk for de store merkene ?? eller?:p

2010-01-05 @ 19:22:56
URL: http://ccamillaj.blogg.no
Postat av: rebecca

rebecca e awesome <3

2010-01-08 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0