prettyface 1 - Gemma Ward

Ny ting på bloggen, prettyface. For de som da ikke skjønte det har jeg tenkt å legge ut bilder og skrive litt om folk jeg synes er pene og kanskje ser opp til osv.

Prettyface nummer 1 ble Gemma Ward. Jeg elsker Gemma Ward! Hun er da en australsk (superkjent)modell og er ett stort forbilde for meg. Hun begynte modellkarrieren som 16. åring og siden jeg også begynner en veldig uproff modellting som ung er hun en stor inspirasjon. Og liksom, hvem prøver å si at Gemma Ward ikke er pen?

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hva synes du om Gemma Ward? Skal jeg ha flere "prettyface" innlegg?

Søte ord
Postat av: Anonym

Yup, continue tha good work=)

2010-01-11 @ 19:23:09
Postat av: camilla

Hun var forbildet mitt før, men nå har jeg heller Siri tollerød som forbilde pluss at hun er norsk. Gemma ward har jo sluttet modelljobbingen. Tror det var fordi hun gikk opp så mye i vekt eller noe : (

2010-01-12 @ 16:38:15
URL: http://ccamillaj.blogg.no
Postat av: Anonym

Jeg synes du skal forsette:D Og Gemma Ward er sick pen

2010-01-13 @ 15:38:45
URL: http://sigis.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0