say hello to my new camera

Image and video hosting by TinyPic
Samsung ST500, min nye bestevenn. Det er rett og slett herlig! Det har touchskjerm som mitt forrige kamera og har også enda en skjerm vedsiden av linsen, superfett eller hva?

Vi kjørte til byen idag etter jeg kom hjem fra overnatting og da fikk jeg kjøpt meg nytt kamera, pluss noen bøker og jeg fikk verdens fineste sko av pappa -jeg kjøpte dem ikke selv, så jeg brøt ikke nyttårsløfte om å shoppe en gang i måneden- fra topshop. Jeg er veldig fornøyd med kamera mitt, jeg holdt faktisk på med det hele veien hjem:
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Ikke spørr meg hvorfor datoen kom nede på det ene bildet, men uansett hva synes dere om kamera?

Søte ord
Postat av: Ane

jeg fikk sånn kamera i julegave <3

2010-01-09 @ 20:44:51
URL: http://anenv.blogg.no
Postat av: Benedikte

Det kamera har jeg hatt sykt lyst på :D

2010-01-10 @ 13:18:05
URL: http://beh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0