svar på spørsmålsrunden

Photobucket

Hvem er dine aller beste venner? Sånne som du kan si ALT til?
Norge: Silje, Sara, Rebecca, Silje (W.) og Camilla <3
Qatar: Hedda, Silje, Eirin, Marte og Vilde <3

Har du mange/få? Både Norge og Qatar
Vetikke hva som regnes som mange jeg? Har liksom ikke 10 000 bestevenner som jeg kan si alt til, men har jo ganske mange venner da.

Er ikke Hedda kul?
Hedda er superkul!

Har du og en venninne kranglet en gang? i så fall, om hva?
Hallo, jeg er jente. Selvfølgelig har jeg hatt noen teite krangler med veninner før, ler av å bare tenke på det.

Hva heter hun kule bestevennen din med lyst hår og hun som har en veldig spesiell humor?
Silje. Hjerte


Ville du drept deg selv eller en i familien?
Meg selv tror jeg

Hadde du gått bare i undertøy på skolen eller mistet din bestevenn ?
Hadde lett gått på skolen i undertøy for å ikke miste en bestevenn.

Hvem betyr mest for deg i HELE verden? du kan ta EN fra Norge og EN fra Qatar
Klarer dessverre ikke svare på den du, alle betyr mye for meg

Photobucket

Hvordan skal DIN drømmegutt se ut?
Han kan se ut som han vill, utsendet er ikke alt kjære deg

Har du noen gang vært så forelsket at du ikke har klart og tenkt på noe annet enn ham eller noe lignende?
Jepp

Hva er viktigst for deg i en gutt, utseende eller personlighet?
Personlighet

Hvor mange kjærester har du hatt?
Noen, men ingen serriøse liksom.

Er du singel?
Jepp

Fra en skala fra 1 til 10, hvor populær må gutten du liker være?
0

Liker du noen akkuratt nå?
Nei



Photobucket

 

Hva liker du best med Norge/Qatar?
Folkene

Hva er det beste og verste med Qatar?
Beste er alle de herlige folkene jeg blir kjent med, og det verste er å være så langt vekke fra bestevennene mine i Norge

Gleder du deg til å flytte tilbake til Norge?
Både og

Kommer du til å hodle kontakt med vennene dine i Qatar da?
Ja

Vil du savna Qatar når du flytte?
Selvfølgelig

Utenom varmen å sånt, hva er den STØRSTE forskjellen mellom Norge og Qatar?
Kulturen, folkene liksom.

Når kommer du hjem?
Sommeren 2010

Photobucket


Selger dei smashbox i qatar? korleis butikk og senter osv?
Jepp det gjør de, det fant meg ett år å finne det, men jeg fant det. De selger det på city center på en ganske fin sminkebutikk på hjørnet over the body shop. De har også begynt å selge det på Sephora som du finner på villaggio og landmark.

Kan du laga ein sminkevideo, så du vise koss du sminke deg t vanlikt å når du ska ut?
Kan jeg sikkert gjøre ja :)

Liker du eller liker du ikke å gå me sminka ? vis/vis ikke, hvorfor?
Liker det faktisk. Elsker å sminke meg og føle meg pen, hah.

Hvorfor er du så fin?
Hvorfor er du så søt?

Hva liker du helst å kjøpe av klær?
Kjoler, cardigans, topper, tunikaer osv. Alt av klær egentlig.

Hva bruker du til å rense huden med?
Rensemidler/masker fra Matìs, The body shop og Loccitane

Er du kresen innen klesveien?
Egentlig ikke, tror jeg. Hah

Liker du og prøve ut nye ting ?
Elsker det!

Hvor kjøper du mest klær?
H&M, Top shop, bikbok osv.

Hva kjøper du mest av?
Kjoler, accesories, vesker, sko osv. Alt som kan kjøpes egentlig.

Hvor får du inspirasjonen din fra? du har så bra klesstil!
Tusen takk! Får inspirasjon fra blogger, blader, lookbook, tv og over alt egentlig.

Hva er ditt yndligs outfit?
Vet egentlig ikke, sikkert en kjole, en nydelig veske og masse tilbehør :)

Hvilken sminke bruker du?
På skoledager går det som oftest bare i maskara og litt øyenskygge og shimmer, mens i helgene er det foundation, pudder, dekkstift osv. Mesteparten fra the body shop

Bruker du mineralsminke?
Nei, brukte mineralfoundation før, men ikke nå.

Liker du merkeklær? Hvorfor/ hvorfor ikke?
Har ingenting imot det hvis det er en fin t-skjorte som bare tilfeldigvis er DC elns., men skjønner ikke vitsen med å gå rundt med en t-skjorte med DC på hele brystet, det gjør jeg ikke.

Liker du baggy klær? liksom hettejakker/gensere
Det er digg å gå i, men det er liksom ikke helt min stil

Hva har du på deg akkurat nå?
Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Smykke fra azzesories (elsn.) Cardigan fra topshop og enkel tights og topp


 Photobucket

Hva liker du best på skolen?
Friminuttene. Hah, neida. Em ..kanskje samfunnsfag?

Hva er karaktersnittet ditt?
4.6 eller 4.7

Hvilket fremmedspråk har du?
Spansk



 Photobucket

Hvilket kamera har du? Hvor mye kostet det? Og hvor kjøpte du det?
Samsung ST500, vetikke, carrefour - Qatar

Hvem tar bildene av deg?
Selvutløseren, venner, familie

Hvilket kamera bruker du og filme med?
Samme som jeg tar bilder med (:

Hvilket redigeringsprogram bruker du?
Photofiltre

Hvilket program har du brukt til headeren din?
Photofiltre

Kan du svara med videoblogg?
Sorry, gjorde ikke det denne gangen :( Men jeg skal begynne å videoblogge!




Photobucket
Beste norske blogg?
Annais og livingdoll

Beste svenske blogg?
http://poulines.se/ og http://requiempouruncon.blogg.se/

Are we still going to rock the topplist together? <33
Selvfølgelig Ane <33

Leser du mange andre blogger?
Ja, ganske mange moteblogger


Hva synes du om annais?
Elsker bloggen til Annais!

Leser du Voe, annais, haawt eller noen andre på den norske topplista?
Leser annais, men ikke voe og haawt.


Photobucket

Hva gjør du på fritiden?
Er med venner, danser, baker, blogger, ser film osv.

Beste med livet?
Å le, være med venner, ha det gøy

Hvis du skulle dratt til en øde øy, og kunne bare ta med deg en ting, hva ville du tatt med?
En besteveninne

Hva liker du å bake?
Muffins og cookies!! (sånn pakke, eneste jeg kan bake)

Hva er favoritt maten din?
Lasagne, biff, tandori chicken og jordbær

Hva er den STØRSTE flausen du har hatt?
Jeg flauer meg ut hele tiden, så det vet jeg faktisk ikke

Hvilke blader leser du?
Topp, [mag], teen vogue, vogue

Hvilke land har du vært i?
Norge, Qatar, Sverige, Danmark, England, USA, Italia, Nepal, Oman, Dubai, Egypt og Tyrkia 

Hva synes du om Stavanger dialekten ?
Haha, random. Superawesome

Kan du hilse til meg, piiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaa?:D<3
Hei piiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

Fra en skala fra 1 til 10, hvor populær er du?
Er klar 10'er, daa-a

Er du utadvendt eller sjenert?
Avogtil sjenert, som oftest utadvendt

Hva er facebook statusen din nå?

Photobucket
Hoho, awesome

Noe mer du lurer på? Noe du vil jeg skal svare "mer" på?

Søte ord
Postat av: Felicia

sv: haha visst är den ful :P

2010-01-27 @ 16:32:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tack, kul att du tycker det:D



Intressant fårgestund:)

2010-01-27 @ 17:30:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ammi

fin blogg !

2010-01-27 @ 17:31:04
URL: http://onlyammi.blogg.se/
Postat av: Guesswhoo?

Ja, kan du ikke fordype det derre spm om hu kule Hedda eller noe. Liksom, hvorfor er hun kul? XP Hhahahaha.

2010-01-27 @ 18:30:29
Postat av: silje<3

så bra at du klarte å svare på spørsmålet mitt riktig, men kan du ikke lage et innlegg av hun kule SIlje og du kan ta med hun teite Hedda men skriv mest om Silje !!! hahahx)

2010-01-31 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0