thank god it's thursday

WOHOOO! Helg. Etter dagens crappy skoledag er det veldig herlig og tenke på at jeg har helg. For å forklare dagens crappy skoledag hadde vi en naturfagprøve, en "suprise- rle test" og en engelsk minitalk ting. Kunne det blitt bedre?

Når jeg kom hjem idag kom jeg hjem til mamma og pappa pluss onkel og tante, vi har nemlig fått besøk. Så nå mens jeg skriver holder de på å kjøre ut til byn, mens jeg sitter alene på rommet mitt og venter på at Hedda skal bli ferdig og dusje. Treiga. Idag har jeg ingen planer, men jeg skal ihvertfall finne på noe med Hedda, that's for sure.

Ellers hadde jeg mye bedre outfit idag så da må jeg jo poste det;
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
blazer fra pimkie topp og tights fra h&m shorts fra mango flette fra glitter øredobber har jeg laget selv (stolt) på perlekjelleren i bærum

Men snakkis, nå kom hedda sååee .. snakkis, ha en fin dag selvom dere ikke har helg losers

Søte ord
Postat av: Ane

love it ;*

2010-01-14 @ 21:20:16
URL: http://anenv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0