topp 5

Så jeg skal starte innlegget med det alle sikkert lurer på; ja, rommet mitt er nå ryddig og fint - flink pike. Neida, jeg er sikker på at ingen bryr seg om rommet mitt, men anyways.

Nå har jeg akkurat sett bride wars med familien, selvom pappa satt på pc'n hele tiden så det ble egentlig bare meg og Jeg kan være våken lenge idag jeg og sove lenge imorgen. Jeg liker å mobbe dere som skal på skolen imorgen, mihi. Nå skal jeg gjøre det jeg har planlagt i hele dag, nemlig lage inspovegg, så vi snakkes senere da. Kiss kiss

Btw. så tenkte jeg og ha sånn "topp 5" ting på bloggen, der jeg viser f.eks. mine topp 5 smykker, vesker, øyenskygger osv.osv. Hva vill dere jeg skal vise mine topp 5 av?

Image and video hosting by TinyPic

Søte ord
Postat av: Adine

Kjempe fin blogg du har! :-)

2010-01-04 @ 02:06:01
URL: http://adinee.blogg.no
Postat av: Hedda

Haai=) Ja, start med topp 5. Btw, jaaaa, jeg har lyst til å rydde rommet ditt!!

Do u think I should make a blog to or what?

Skicka kommentar :P

2010-01-04 @ 14:27:57
Postat av: theaa

topp5 smykke! :-D

2010-01-04 @ 17:23:49
Postat av: Nora

Hei Anita! Du er blitt utfordret på bloggen vår :)



1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din

2. Hold inn "bla-knappen" mens du teller til fem.

3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer to. Sånn gjør du videre på alle andre spørsmålene.

4. Så utfordrer du 5 andre bloggere. (Lag et innlegg på din blogg.)

2010-01-04 @ 18:21:31
URL: http://c4b.blogg.no
Postat av: Eirin

Utrolii søøt blogg ! : D<3

e vurdere blogg??

D bli så flaut aleinee.. åssså videeerre åsså videree.. : D

hahah, back to the point:

utrolii søøt blogg <3 : D

2010-01-05 @ 16:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0