total lættis

De siste dagene har jeg vært syk og døgnrytmen min har vært litt skeiv og idag på skolen, eller egentlig i hele dag har jeg vært veldig overtrøtt og ledd litt for mye. Jeg har bare køddet og skrevet rare meldinger og meldt meg inn i 100 000 grupper på nettby som ikke har noe mening, bare fordi humoren min er rar og ganske så eid.

Userriøst innlegg sier du? Hah, uansett har det blitt lite blogging idag pga. at vi har diskutert jentetur til Dubai med folk. Vi fant både billig fly og hotell så nå får vi se hva som skjer. Til slutt må jeg jo avslutte med et bilde hvor jeg har totalt lættis;

Image and video hosting by TinyPic

Og et bilde over alle de kule gruppene jeg ble medlem av på nættby'
Image and video hosting by TinyPic

Du gjort idag da?


Søte ord
Postat av: Ane

skole bare :)

2010-01-21 @ 20:17:35
URL: http://anenv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0