When you're bored

Hei dere! Idag har jeg ikke blogget før nå for jeg har ikke hatt tid. Igår var planen en hel dag med lekser, men det gikk ikke siden jeg måtte være med på city. Så da ble idag en hel dag med lekser, eller ikke, men jeg fikk ihvertfall gjort litt. Etter litt leksing stakk jeg ut og møtte Hedda.

Jeg og Hedda hadde ingenting og gjøre og googlet faktisk "what to do". Hvor skulle vi vært uten google folkens? Anyway så kom vi opp til denne siden og gjorde bare masse kødd som sto der og lo oss ihjel.

Etter vi hadde gjort dette gjorde vi egentlig bare mer kødd og så kom Eirin og så satt vi bare ute og jeg fikk bare titusen myggstikk og ja, en normal herlig dag. Nå er jeg komt inn og etter jeg er ferdig med dette innlegget blir det simpsons med familien. prekast ;*

Image and video hosting by TinyPic

Meg akkurat nå; cardigan og topp fra h&m, halsen var en julegave fra vetikke. Og btw. ser bildet veldig redigert ut i trynet, men det er bare mitt awesome kamera. Og btw. nr.2; øyenbrynene mine er superherpa på det bildet, for de som ikke ser det

Søte ord
Postat av: LIENE

sv: man kan lätt bli det:)



Fin bild!

2010-01-13 @ 07:02:16
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Ane

love the picture ;**

2010-01-13 @ 18:50:11
URL: http://anenv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0