wræ' jeg må gjøre lekser og rydde rommet

Men istedenfor sitter jeg på moteblogger og facebook og alt annet. Nå skal jeg gjøre lekser, jeg skal det! Må bare blogge først..

Jedda, så.. har jeg nevnt at vi får besøk ikveld? Det er egentlig bare tante og onkel da så det er ikke så veldig spess, men besøk er jo besøk. Derfor må jeg jo da ryddet rommet mitt og badet mitt, for tante og onkel skal bruke mitt bad!! Er det bare jeg som hører at når det er mitt bad, så skal jeg få bruke det? Folk er så teite.

Ellers har det blitt veldig lite outfitbilder i det siste, men hvem bryr seg vell om outfit bilder når jeg ser sånn her ut:
Image and video hosting by TinyPic
Liksom herrigud hva har skjedd med stilen min? Grå cardigan, svart topp og dongritights og håret mitt .. vill jeg ikke si noe om engang. Jeg ser jo ut som en ... vaskemaskin elns. grå liten kjedeling, hvis det da er ett ord. Men tilbake til poenget; hva skjer? Hvor ble det av alle fargene, accesoriesene, sminken og alt det? Serriøst jeg føler meg ... som et kjøleskap (hva skjer med hvitevarer?) ett grått kjøleskap.

Jeg tror ikke disse virker så godt for å si det sånn;
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
stygge inspovegger, alt er deres feil

Hva skal jeg gå med imorgen folkens? Any idéas? gjere send meg noen herlige inspobilder, jeg trenger det.

Søte ord
Postat av: Ane

søta ;**

2010-01-13 @ 15:04:07
URL: http://anenv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0