Nämnde jag att jag kommer till Dubai i morgon?

Wohoo, Dubai imorgen! Så ikveld har jeg pakket og funnet alt fram og pakket til over en uke, selvom vi bare skal være der i tre dager. For mye klær er bedre enn for lite! Ellers idag har jeg egentlig ikke gjort så mye, drukket verdens herligste milkshake og sett litt for mye på the simpsons, hverdag.

Jeg har egentlig ingenting og skrive om, men må jo nesten skrive ett innlegg før jeg reiser. Siden jeg ikke kommer til å få så god sjangse til å blogge mens jeg er i Dubai tenkte jeg jeg kunne ha spørsmålsrunde mens jeg var vekke, så spørr meg. hah

Spørr meg om hva som helst så kommer jeg til å svare når jeg kommer hjem. Spørr meg om ting fra Qatar til "modell-karrieren" min, kos dere.

 avsluttet

Image and video hosting by TinyPic
Gammelt bilde, men det funker fett. Godnatt, nå må jeg sove, skal stå opp om mindre enn 5 timer

Søte ord
Postat av: Pernille

- Hva er det modell-kariere greiene :-)?

- hva er det beste med å bo i qatar?

- hva er det verste med å bo i qatar?

- er det mange norske der?

- når skal du flytte tilbake til norge?

- hvorfor bor du der?

- har du andre søsken?



Klem Pernille.

2009-12-29 @ 03:16:17
URL: http://pernilleemerethe.blogg.no
Postat av: rebecca

1. kan du svara på videoblogg?

2. glede du deg te me ska te qatar :-D?

3. kim e bestevennene dine? (qatar/norge)

4. rebecca e kul, sant?



savne deg vennen!

2009-12-29 @ 03:30:45
Postat av: thea

når jobba du som modell, på kverdagane ?

ke e den største forsjellen på qatar og norge ?

er det varmt å sol i qatar i februar ? :-DD

2009-12-29 @ 13:18:33
Postat av: camilla

hva er det beste med modell karrieren?

hadde du drømt om dette ?

hva er det beste med å bo i qatar?

2009-12-29 @ 13:21:50
URL: http://ccamillaj.blogg.no
Postat av: Anonym

og hvor lang er du?

2009-12-29 @ 19:18:08
Postat av: Anonym

kan du legge ut bilder som du tar når du er modell?

vist du kunne valgt, hadde du reist til norge da ?

2009-12-29 @ 20:07:49
Postat av: Ane

viste ikke at du er modell søta!



<3

2009-12-31 @ 18:24:12
URL: http://anenv.blogg.no
Postat av: camilla

hva skal du bli når du blir voksen?

hva er favoritt antrekket ditt?

favoritt butikk både i qatar og norge?

hvilken desginer liker du best? og hvilket merke?

2010-01-02 @ 11:46:15
URL: http://ccamillaj.blogg.no
Postat av: Hedda

- Hva er din/dine favorittsanger?

-favorittfilm?

-hva kunne du ikke levd uten?

-ja, svar på videoblogg?



2010-01-04 @ 14:32:41
Postat av: camilla

favoritt frukt?

er du sunn?

hvilket fag liker du best på skolen?

favoritt tv serie?

favoritt parfyme?

hva er den største forskjellen mellom qatar og norge utenom været?

2010-01-04 @ 16:55:48
URL: http://ccamillaj.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0