4. februar

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Kjole fra forever 21 veske fra zara tights fra river island topp fra vero moda

Jeg suger til å legge ut outfit, jeg skal bli bedre på det, jeg lover! Men dette er ihvertfall dagens outfit. Kjolen kjøpte jeg i Dubai og jeg er kjempefornøyd. Jeg digger at den er så "ikke meg", siden jeg som oftest velger søtt fremfor rocka. Elsker også at den passer perfekt til Alexander Wang kopien min fra Zara. Jeg elsker egentlig alt med den.

Hva synes du om dagens outfit?

Søte ord
Postat av: SILYA - kommenterer tilbake!

Utrolig fint! :)

2010-02-04 @ 14:45:28
URL: http://silyanp.blogg.no
Postat av: Anonym

Dritt kult antrekk :)

2010-02-04 @ 14:49:53
Postat av: Anine - Header konkuranse. Vinner premieres

Sykt fint! :)

Dritt kult design på bloggen:)

2010-02-04 @ 14:51:04
URL: http://aninus.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0