muffinslaging med Anita Muffins Fosen

Ute blåser det og tordner og lyner og det er iskaldt, men jeg ligger godt under dynen min uten sminke og med pysj klar for å legge meg. Været er helt forferdelig og på vei hjem frøs jeg noe sykt og skulle gjerne sprunget for å holde varmen, men jeg klarer jo selvfølgelig ikke det pga. at jeg er støl etter alle idrettsdagene. Yes da!

Kvelden har jeg tilbrakt med tre herlige jenter og vi har bakt muffins og snakt og sett film og alt sånn. Muffins er digg og jeg er en veldig muffins/cookies jente, det er selvfølgelig derfor jeg heter Anita Muffins Fosen. Heh. Nå skal jeg legge meg og sove lenge siden det er helg, så dere får kose dere med disse bildene så lenge.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic  Image and video hosting by TinyPic

Hva har du gjort idag?

Søte ord
Postat av: Ane

i dag har jeg lest verdens beste blogg skrevet av verdens peneste Anita ;*

2010-02-05 @ 20:11:16
URL: http://anenv.blogg.no
Postat av: Erika

jeg har vært i selskap og sånn. Veldig kselig !:D du har drit bra blogg!!!!:D:D

2010-02-06 @ 09:43:47
Postat av: ...

NYTT ILEGG ?!?!!!!!

2010-02-06 @ 11:24:22
URL: http://...
Postat av: ...

INNLEGG*******

2010-02-06 @ 11:25:36
URL: http://...
Postat av: Hedda

Såååååå fine noen av bildene var. Hvem har tatt dem? =) I dag har jeg... ikke gjort noe...

2010-02-06 @ 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0