videoblogg?

Hei folkens! Flere som har spurt etter videoblogg, derfor tenkte jeg at jeg skulle lage det, men hva vil dere ha videoblogg om? Innkjøpsvideo fra Dubai kanskje?

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Bildene over ble tatt igår når vi var alene på dansestudioet. Det var nemlig ikke dans igår, men det fikk jo ikke vi med oss så vi hoppet og danset på studioet en time alene. Wiho. Når vi snakker om dans så kan jeg nevne at jeg skal ha dansedag på skolen imorgen, super kult.

Ellers har pappa bursdag idag, så si gratulerer med dagen da! Snakkes senere, nå må jeg gjøre lekser. Skyt meg

Søte ord
Postat av: Ane

så mange som har burdag i dag! ;O gratulerer med dagen til faren din da <3



ja innkjøp :D<3

2010-02-01 @ 15:49:15
URL: http://anenv.blogg.no
Postat av: Beh

Ja innkjøpsvideo ;)



Gratulerer med dagen pappaen til anita ;)

2010-02-01 @ 15:58:05
URL: http://beh.blogg.no
Postat av: Anonym

innkjøpsvideo :D

2010-02-01 @ 16:20:15
Postat av: Anonym

innkjøpsvideo :D

2010-02-01 @ 16:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0