dagens tips

Kjeder du og veninnene dine dere? Idag har jeg hatt en herlig dag med veninnene mine og jeg tenkte jeg kunne skrive noen ting du kan finne på når du kjeder deg. Det går jo selvfølgelig alltid ann å se en film eller gjøre noe sånn, men det er jo også gøy å gjøre litt andre ting noen ganger;

Tips 1; piknik
Photobucket

Photobucket
Stikk hjem i skapet ditt og finn masse godt, ta med deg ett teppe og musikk og møt folka dine en plass og ha piknikk. Det er koselig og gøy! ps: Hvis det ikke er nydelig vær ute; ha piknik inne hos noen, like koselig!

Tips 2; Photoshoot
Photobucket

Photobucket
Smink dere og kle dere i forskjellige stiler, finn på kule poses og kos dere med å ta bilder og ha det gøy!

Tips 3; Baking!
Photobucket

Photobucket
Få med deg noen (eller vær alene) og bak eller lag noe godt! Lag cookies eller jordbær med sjokolade eller middag eller hva som helst. Prøv å sette yougert(?) i frysen så blir det "is", det spiser jeg nå - nam!


Søte ord
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

sv; taaack ! :D

2010-01-22 @ 23:12:05
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0