Jag är en uggla

Image and video hosting by TinyPic
Er ikke den nye ringen min søt? Jeg har en ting for ugler akkurat nå og idag går jeg med både uglering og uglesmykke. Jeg har ikke så god tid nå, så dette blir bare ett hasteinnlegg i farten - vi skal nemlig ut til byen. Når jeg kommer hjem igjen kommer innkjøp og bilder fra Dubai, og kanskje svar på spørsmålsrunden allerede siden jeg faktisk har fått noen spørsmål. Men forsett og spørr mens jeg er borte, og vær så snill og spørr om litt andre ting enn de modellgreiene, jeg skal skrive ett innlegg om det senere. Spørr om andre ting du lurer på om f.eks. vennskap og kjærlighet, mote osv.

Ha en herlig lørdag folkens, vi snakkes senere!

Søte ord
Postat av: camilla

så søt ring : D

2010-01-02 @ 12:32:36
URL: http://ccamillaj.blogg.no
Postat av: theaa

søt ring ja! :-)

2010-01-02 @ 13:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0