outfit inspo

Hei folkens! Nå skal jeg egentlig kjøre ut til city, men jeg tenkte jeg skulle skrive ett raskt innlegg først. En ting jeg kom på fort nå var "outfit inspo". Det hadde nemlig vært litt gøy hvis dere hadde sendt inn bilder med outfit fra f.eks. lookbook, weheartit eller bilder av deg elns. som jeg skal bli inspirert av på outfitene mine, sånn at jeg prøver å lage noe lignendes outfit med de klærne jeg har.

Så send bilder som en kommentar eller på mail til [email protected] så skal jeg bli inspirert. For dere som ikke skjønner det mener jeg bilder som disse:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ha en herlig dag folkens, snakkes ikveld

Søte ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli husket?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggen din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0